Beställning SVF Kalender 2018

Beställning Veterankalendern

Beställ ditt exemplar här av Veterankalendern och den levereras hem i din brevlåda efter att den släpps 1 oktober 2017. Genom ditt köp stöttar du Gula Bandet/Kamrathjälpen med det överskott (ca: 150:-/kalender) som blir kvar vid försäljningen. Tack för ditt stöd.

Pris 350:- inkl. frakt och moms (önskar du att beställa fler kalendrar ökar du bara betalningen med motsvarande summa)

Veterankalendern är en ideell förening som bidrar till att sprida information om veteraner och deras erfarenheter. Föreningen skänker också pengar till organisationer som arbetar med veteranstöd och mot veteraners psykiska ohälsa. Läs mer och följ projektet på: www.veterankalendern.se

Sveriges Veteranförbund Fredsbaskrarna (SVF) är en intresseorganisation och är ett förbund som engagerar sig, före, under och efter insats, för alla veteraner, som brytt och bryr sig om att hjälpa utsatta människor i världen. SVF tillvaratar veteranernas och deras anhörigas intressen. Gula bandet säljer vi till förmån för våra veteraner och pengarna går till Kamrathjälpen där vi ger kamratstöd.