Gula Bandet-månaden 2019

Ge en gåva från hjärtat!

maj firar vi Gula Bandet–månaden för tredje året i rad. I år kommer Sveriges Veteranförbund även att arrangera en insamlingsutmaning för alla medlemmar och föreningar. Vem klarar av att skapa den största insamlingen till Gula Bandet i år?

Var med i insamlingsutmaningen
Under Gula Bandet-månaden kommer det att finnas möjlighet att ge gåvor eller starta egna insamlingar här på insamlingssidan.
Varför inte gå ihop i kompisgänget, föreningen eller på jobbet och starta en insamling, som ni sedan sprider i era nätverk? De insamlingar och föreningar som lyckas samla mest kommer vi lyfta upp både lokalt och nationellt, både för att ge erkännande för ert arbete och för att låta ännu fler inspireras av er.

Klicka på den blå knappen Skapa en egen insamling till vänster för att skapa en egen insamling. Kontakta oss om ni behöver hjälp med att sätta upp en insamling.

Veterandagen avslutar kampanjen
Tack vare Gula Bandet kommer vi alla bli vinnare, och de föreningar som samlar in mest kommer att få extra erkännande för sin insats. Firandet avslutas med Veterandagen och utnämnandet av Årets veteran 2019 den 29 maj. Tillsammans sprider vi kunskap om Sveriges veteraner.

Tack för din gåva och ditt stöd!

Gåvor

Insamlat

2 720 SEK

Snittgåva

209 SEK

Insamlingsmål

100 000 SEK

2 720 SEK
0% 50% 100%
FB Hallands insamling till Gula bandet

Jan-Eric Edströms Gula Band

MSSS

Nordic Veteran Tour (NVT) 2019

Veteranerna Uppland

Västmanlands Veteraner

Sveriges Veteranförbund (SVF) är en intresseorganisation och är ett förbund som engagerar sig, före, under och efter insats, för alla veteraner, som brytt och bryr sig om att hjälpa utsatta människor i världen. SVF tillvaratar veteranernas och deras anhörigas intressen. Gula bandet säljer vi till förmån för våra veteraner och pengarna går till Kamrathjälpen där vi ger kamratstöd.